Pagina's

dinsdag 17 maart 2009

I can't believe it ;-)

Nou, ze zeggen weleens: Dat je soms meer geluk in het spel hebt dan in de liefde... ik denk dat het op mij slaat ;-) Ik heb weer mooie spulletjes gewonnen met een blogcandy. Ik denk dat ik maar even stop met meedingen... Je weet nooit wat het gaat opleveren... Misschien iets in de liefde? Haha ;-)
Bedankt Trish voor deze geweldige candy!

Sometimes we say here in the Netherlands: Sometimes you have more luck with a game than in the love (of your life) when you win successive. I won a Candy again :o) With some great stuff in it. Maybe I've got to stop to compete for a Blog candy... Maybe I get some more luck with the love of my life.... Lol ;-)
Thanks Trish for this lovely candy!

7 opmerkingen:

José van Oers zei

Proficiat Carla, Enne ik zou dan ook maar even stoppen met meedingen. Snap nu waarom ik nooit iets win. hahahaha

femke zei

heey carla,

gefeliciteerd met je gewonnen blogcandy. ik wens je er heel veel knutselplezier mee!!!

groetjes femke

Made by Jolanda zei

Haha.. Carla, hij gaat lekker bij jou met prijzen winnen! Het is je gegund hoor.

Josee zei

Hihi, Bofferd, veel plezier ermee :D!
Ennu ja......is het proberen natuurlijk wel waard, wie weet wat het inderdaad oplevert ;)

Ellen zei

Hoi Carla,

Dit is géén toeval meer hoor,hihihi. Van harte gefeliciteerd met je mooie prijsjes. Ik hoop dat ze snel komen, heel veel plezier ermee.

Liefs,
Ellen

Marijke zei

Leuk Carla!! Proficiat!
Ik zag hier ook weer hele leuke kaartjes staan!!

Henriëtte zei

Gefeliciteerd hoor Carla, het is je gegund. Hoop voor je dat het er snel is. :)