Pagina's

zondag 26 juli 2009

Hoera!

Ik bedacht me dat ik nog meer papier had en een afdrukje... dus kon ik nog een kaartje maken. Mannenkaarten vind ik moeilijk te maken, maar ik denk dat ik ze wel kan maken ;o)...

Gebruikte kleuren: - tattered rose - shabby shutters - peeled paint - antique linen - tea dye - vintage photo - black soot -

I was thinking that I´ve got some more papier and another print... so I could make another card. I think cards for men are difficult to make... but I think I can make them...

7 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je mannenkaartjes zijn echt heel mooi, super!
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

lastig he zijn ze die mannen maar je hebt er een paar hele leuke kaarten voor gemaakt

Ellen zei

Hoi Car,

Hele leuke mannenkaart hoor!! Heel erg leuk gedaan.

Groetjes,
Ellen

Riet zei

Prachtige mannenkaart Carla,leuke stempel,mooi papier.
Voor een man vind ik het altyd heel moeilijk.

Liefs Riet,

Metsje zei

Deze is ook al zo leuk Carla !!!!

Josee zei

Twee leuke mannenkaarten Carla :D!
Altijd moeilijk, maar deze stempels, met de nadruk op de stropdas, doen het altijd goed ;)

Carla D zei

Grappig jullie reacties... iedereen heeft er eigenlijk wel moeite mee.
Maar als we allemaal zo af en toe een kaartje maken hebben we allemaal weer wat inspiratie ;o)

Groetjes Carla