Pagina's

zaterdag 17 april 2010

Toutes mes félicitations!


Vandaag eerst tot 1 uur gewerkt en daarna toch nog wat proberen te maken, nadat ik boodschappen had gehaald.
Het is weer een kaartje met een Elzybells, Distress Ink en BasicGrey's Stella Ruby.
Ik heb verder nog een randje geborduurd op de ingekleurde afdruk en ik heb een Frans tekstblad achter de ingekleurde afdruk geplakt.

Distress Inks: - tattered rose - victorian velvet - barn door - mustard seed - scattered straw - bundled sage - antique linen - walnut stain - black soot -

14 opmerkingen:

Creagea zei

Wat een mooi kaartje..

Gr Gea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, leuk idee dat blaadje uit een boek.
Groetjes van Jacqueline

Carla D zei

Dank je wel Gea en Jacqueline!

En ik was toen op zoek naar een 'oud' Engels boek... had ik eindelijk gevonden en toen lag er ook nog een Franse. Die kon ik toen natuurlijk ook niet laten liggen.

Groetjes Carla

Josee zei

Wat een mooie kaart Carla, mooi die vinyage kleuren!!!!

Josee zei

Oepsss, ik bedoel natuurlijk vintage ;)

Ellen zei

Hoi Car,

Ze mogen er weer zijn hoor, heel erg leuk gedaan weer.
Wij zijn erg veel in de tuin bezig met dit mooie weer en we zijn er nog lang niet. Het één en ander m oet weer opnieuw aangelegd worden en dat is weer een hele uitdaging;-)

Groetjes,
Ellen

Carla D zei

Dank je wel Josee.
Natuurlijk begreep ik wat je bedoelde ;o)

Groetjes Carla

Carla D zei

Hi Ellen,
Dank u wel ;o)
Ik snap helemaal wat je bedoeld.... helaas heb je maar 2 handen en 24 uur per dag. Maar dan laat het één op zich wachten. Ik zou als ik jou was die tuin lekker klaar maken... straks kan je er weer optimaal van gaan genieten. Succes!

Liefs,
Carla

Durvina zei

Wat een leuke kaart, de stempel is helemaal gaafffff!!!

Marley zei

Wat een geweldig mooi kaartje!! Mooie kleuren en papier heb je gebruikt, ook de stempel is geweldig. Liefs, Marley

Henriëtte zei

Hee wat een moooi kaartje! Net als de voorgaande.
groetjes Henriëtte

Carla D zei

Bedankt Durvina, Marley en Harrie!
Vind het vintage wel wat hebben.... mijn volgende kaartje zal ook wel weer zo worden... al hoewel ik nog een paar andere kaartjes op het fototoestel heb ;o)

Groetjes Carla

Riet zei

Wat heb je de laatste tijd schitterende kaarten gemaakt Carla,
Leuke stempels,mooi ingekleurd.
Prachtig papier zeg.

Liefs Riet.

Carla D zei

Dank je wel Riet!
Leuk dat je weer eens langs kwam :o)

Groetjes Carla