zondag 5 september 2010

Just a note

Ik vond dit afdrukje nog in een bak vol met andere afdrukjes. Geen idee welk merk dit is, maar misschien weet iemand van jullie dit ;o)
Ik heb de sketch gevonden bij Lord have mercy! Heel eenvoudig, maar leuk. Het papier is een hele oude lijn van BasicGrey. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft. Dat was al een tijdje geleden dat ik de potloden had gebruikt. De tekst: 'Just a note' is van Elzybells.
Nu ik het kaartje aan het plaatsen ben zie ik dat ik het scrappapier achter de afdruk niet helemaal zo had moeten doen... Dus toch geen sketch nagemaakt ;o)

Stempel: ?
Derwent Coloursoft: - 060 - 170 -180 - 240 - 310 - 320 - 450 - 520 - 630 - 670 - 680 -
Papier: BasicGrey Infuse

Bedankt voor je bezoekje!
Groetjes Carla

11 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo Carla,

die stempel is goed hihi, mijn magneettekst vanop mijn ijskast past erbij, die zegt " het is zonde je talenten te verspillen aan huishoudelijk werk" LOL

Mooie kaart heb je gemaakt hoor!

groetjes, Jaimie

Carla zei

Hi Jaimie,
Die tekst zou er inderdaad wel bij kunnen ;o)
Misschien bij een volgende...

Groetjes Carla

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit met die leuke stempel

Josee zei

Wat een leukerd Carla!!!
SScrapkaarten hoeven niet perse druk te zijn, om mooi te wezen ;)

Carla zei

Bedankt Ellen!

Groetjes Carla

Carla zei

Hoi Josee,
Bedankt!
En ik ben toch al niet zo'n 'drukke' kaartenmaker... dus is dit helemaal voor mij ;o)

Marijke zei

Wat een gave stempel!! En dit is volgens mij inderdaad "jouw" stijl! Niet te druk. Gelukkig zijn we allemaal anders, want ik vind die Kerstkusjes hieronder dus echt helemaal super!

femke zei

heey carla,

het is een heel leuk kaartje geworden!!!

groetjes femke

femke zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Carla zei

Hoi Marijke,
Bedankt!
Dit is inderdaad mijn stijl.... Maar zoals die kerstkusjes zou ook helemaal een kaart van mezelf kunnen zijn.
Maar er is genoeg variatie te maken....

Groetjes Carla

Carla zei

Dank je wel Femke!

Groetjes Carla