Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Lola en gehaakte sprei



Cheyenne heeft gisteren eindelijk weer eens mooie foto's van Lola kunnen maken. Lola is helemaal zwart en heel moeilijk op de foto te nemen. Als je haar op de foto wilt nemen is ze vaak te donker en zie je één zwarte vlek op de foto. En ziet ze dat je naar haar kijkt komt ze al gelijk naar je toe gelopen, dus dit was een mooie kans. En ze bleef zo waar liggen op deze mooie gehaakte sprei :o)
Deze sprei heb ik in een kringloopwinkel gekocht. Ik ben er heel erg blij mee hoor... en Lola ook!

8 opmerkingen:

Marijke zei

Dit zijn echt twee schitterende foto's!! Op dat wit steekt ze heel mooi af!
Die sprei is trouwens ook erg mooi!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Carla,

Hihi, ik dacht al.;kan ons Carla haken?? dat wist ik niet ..maar hihi, de sprei is gekocht lees ik nu :-)

Maar wat een prachtige foto van Lola , zo op die witte sprei!

Groetjes, Jaimie

Carla D zei

Dank je wel Marijke!
Ja, ik ben er ook blij mee... helaas geen 2-persoons, anders lag 'ie op mij bed ;o)

Groetjes Carla

Carla D zei

Hoi Jaimie,
Ik kan wel wat haken, maar wat nu precies een losse en een vaste is? Geen idee! Ik heb wel een oud boek, waar de steken netjes uitgelegd in staan, maar zou het in eigen woorden op moeten schrijven. Maar ik haak zo af en toe een bloemetje voor op mijn kaartjes... helaas nog niet gebruikt bedank ik me net.
Maar zou zelf ook nog wel een plaid willen haken met granny squares... maar veel werk hoor....

Groetjes Carla

Josee zei

Leuke foto's Carla!!!
Hihi, ik hoop dat je over een paar weken nog even blijk bent met de sprei, als Lola er eens lekker op heeft "gedapt" ;)

Ellen zei

Hé Car,

Nou en of Carla haken kan,hihihi. Ik heb hier het bewijs hoor;-) Geintje!
Leuke foto Car van Lola en de sprei is helemaal toppie!, ik heb ook zoiets alleen een ander patroontje.

Groetjes en een heel fijn weekend,
Ellen

Carla D zei

Hoi Josee,
Ze gaat er op liggen en dat is het... ze is heel lief hoor en 'dapt' nergens op (als je dat 'trappelen' met de pootjes bedoeld)

Groetjes Carla

Carla D zei

Inderdaad Ellen, jij hebt de bloemetjes! Ik moet er zelf nog meer gaan haken.
Super sprei he? En dat voor € 5.-...

Groetjes Carla