Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Omdat ik niks...

Omdat ik niks te melden heb kom ik toch even langs.
Ik ben lekker een weekje vrij en wil onverwachts wat in huis gaan doen. Wil een deel van de woonkamer gaan witten en een kast schilderen die ik gekocht heb, dus mijn weekje is al 'volgeboekt' ;o) En dat deel witten kan omdat het gescheiden is met een muur... Anders weet je niet meer waar je gebleven bent.


Verder was ik aan het bloggen en zag dit langskomen op een blogje met een linkje naar de nieuwste spulletjes van Eline's Winter huis. En als 'Eline-fan' MOEST ik daar kijken.... Was het maar alvast september dan zijn al deze mooie dingen te koop. Ik heb al favorieten ;o)

4 opmerkingen:

Willy zei

Ja...ik had ook al ff gekeken...kan ook niet wachten!!

Brenda zei

jaaaa, joepie yes eindelijk weer een nieuwe serie van Eline!! Ik vind hem echt helemaal leuk en ga het zeker aanschaffen! Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe boek, ben nog steeds niet uitgekeken op het 'oude' boek dus laat staan het nieuwe ;-)
Heel veel succes met schilderen in je huis! Laat je het resultaat zien? Ben erg benieuwd!
Fijne vakantie en lieve groetjes Brenda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Carla,

Ook jullie aan het klussen gegaan :-) ook jullie succes ermee !

en dat wachten, ppff, ken ik, ik wacht op de beurs van September :-( en als je wacht duurt iets laaaaaang hé!

Groetjes, Jaimie

Marijke zei

Succes met al je huiselijke klusjes Carla. Geeft zo'n fijn gevoel als het allemaal weer klaar is!