Pagina's

zaterdag 27 augustus 2011

Happy birthday



Een kaartje in één kleurteint. Leuk papier, lief stempelafdrukje, een bloemetje en takjes en een zelfgemaakt sentiment maken het kaartje af. De randen van het papier wat gedistressed met walnut stain.

Stempel: Magnolia
Distress Ink: - tattered rose - antique linen - vintage photo - walnut stain - bundled sage - wild honey -
Papier: Pretty Papers bloc 'Songbook' PK9075
Creatable: LR0157
Ovaal: MFD013
Bloemen: Flower Ribbon FR1115
Sentiment: Home Sweet Home.ttf

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer!
Groetjes,
Carla

6 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig kaartje in dat ton sur ton

corryskaart zei

hoi carla
echt een mooie kaart met die tinten en van die mooie bloemen erop,TOPPY!
groetjes van corry

Riet zei

Prachtige kaart Carla.

Liefs Riet.

Sally zei

Dit vind ik zo mooi!!! Prachtige kleuren!
Tot binnenkort, op de opendeur in Hobbyfarm?!

Carla D zei

Thanks!

En inderdaad binnenkort weer de opendeurdagen bij Hobbyfarm ;o)

Liefs,
Carla

Mayow88 zei

Dag Carla,
Ik ben helemaal vergeten om te reageren op je bericht.

Ondertussen heb ik al veel veranderd aan mijn blog. En heel wat toegevoegd.
En joepie.. 2 volgers erbij haha!

Ik heb wel wat aan je tips gehad. Bedankt daarvoor.

Aan de challenges moet ik nog maar eens mee doen maar dat is nog lastig te combineren met school, maar alles op z'n tijd!

Jij bent ook nog steeds bezig zie ik. Er zijn weer leuke kaartjes van je bijgekomen.

Groetjes Marjolein