Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Eine Kleine Nachtmusik

Na een stilte van mijn kant heb ik niet geheel stil gezeten, maar heb wel wat rust genomen. Een aantal kaartjes zijn uit mijn handen gekomen. Ik zal ze zo snel mogelijk gaan plaatsen.
En hier is de eerste....


Een kaartje gemaakt uit het paperbloc 'Songbook'.
Zowel het plaatje als het papier zaten in hetzelfde bloc. Het enige wat ik heb toegevoegd aan de kaart is een kantje en de witte achtergrondkaart.
Ik heb muziekblad met 'Eine Kleine Nachtmusik' als basis gebruikt. De randjes zijn gedistressed met de distresser, zodat er gerafelde randjes ontstaan. De randjes zijn bewerkt met Distress Ink. Verder van het bruine papier het randje geponst, kantje geplakt en plaatje er op en de bloemetjes uitgeknipt en in 2D uitgewerkt. Als laatste het reepje met muzieknootjes geplakt.
Alle papier is met Distress Ink bewerkt.

Distress Ink: - vintage photo -
Papier: Paperbloc 'Songbook' PK9075

Groetjes Carla

2 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig gedaan zeg, heel stijlvol!

Groetjes,
Ellen

Carla D zei

Dank je wel Ellen!

groetjes Carla