Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Jingle bells


En ja hoor daar zijn dan weer van die schattige kerststempeltjes van Eline Pellinkhof. Ik kan ze natuurlijk weer niet laten liggen. De mooie Creatable op de achtergrond en dan het mooie papier maar niet te vergeten. De tekst en de 'randstempel' is van de nieuwe Eline's winterhuis-serie. Ook deze serie vind ik een aanrader. Ben heel erg benieuwd naar het nieuwe boek... Of moet ik dan eerst dat ander boek maar eens tevoorschijn gaan halen en verder met mijn roosjes te borduren.

Stempel: Jingle bells EC0132, Flying decorations EC0134
Distress Ink: - vintage photo - forest moss - wild honey - spiced marmelade - barn door -
Papier: Merry little Christmas PB7034

Tot de volgende keer!
Lieve groetjes,
Carla

4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carlaq
kan je begrijpen dat je deze stempeltjes leuk vind,ze zijn dan ook erg lief en tezamen een prachtige kaart
groetjes van corry

Ellen zei

Hééé Car;-),

Prachtige background zeg, superrrr. Wat is je tag leuk geworden zeg, hele lieve stempeltjes!

Groetjes,
Ellen

femke zei

heey carla,

het is een schattige kerstlabel geworden!!! die stempeltjes zijn inderdaad erg lief. dit papier heb ik wel al maar de rest staat nog op mijn verlanglijstje...

groetjes femke

Carla D zei

Dank jullie wel!

Ik ben echt een Eline-fan. Heb niet alles van haar, maar wel veel. Zelfs van embossing en borduren heb ik veel.
En deze stempeltjes zijn dan wel heel, heel erg leuk.

En Femke, het is inderdaad heel mooi papier. En wie weet komen de stempeltjes van je lijstje in je mandje ;o)

Ellen, de achtergrond is mooi he?

Groetjes Carla