Pagina's

donderdag 22 september 2011

Taart eten?


Deze taartpuntjes heb ik gemaakt voor de opening van de nieuwe banketbakkerij van het werk. Omdat het gebak zo lekker is was de bakkerij te klein geworden en zijn ze verhuisd. Ik heb de taartpuntjes samen met bonbons op een bord gelegd en leuk ingepakt met cellofaanfolie... helaas vergeten een foto van het geheel te maken.

Ik heb het papier van Eline gebruikt en een kantje. Verder de bloemen en blaadjes. Ik heb een malletje gebruikt om de taartpuntjes te maken.


Papier: Eline's winterhuis 'Pale pastels' PB7036
Bloemen: EKSucces
Blaadjes: CL CS 11
Sentiment: Aquarelle


Fijne dag!
Groetjes Carla

7 opmerkingen:

Riet zei

Wowwww Carla,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi carla
hartstikke leuk gemaakt en zou er zo in bijten als het geen papier was:-))
groetjes van corry

*Ellen* zei

mjummie ze zijn om in te bijten deze prachtige taartjes

Josee zei

Hartstikke leuk Carla en wat orgineel!!!

Ellen zei

Wat zien ze er "lekker" uit zeg, heel erg leuk gedaan.

Hugs,
Ellen

chantal en sygrid zei

wouw schitterende taartpuntjes carla
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Carla D zei

Dank jullie wel!
Ik heb nog geen reactie van de bakkerij gehad wat zij er van vonden.
Maar de dames die het in ontvangst namen waren enthousiast.

Groetjes Carla