Pagina's

donderdag 22 september 2011

Tagged



Ik ben getagged door Willy en ik zou 10 dingen over mezelf mogen vertellen.

1. Ik ben... Carla Danker, 41 jaar uit Goes. Moeder van leuke puberdochter Cheyenne van 14 jaar. En 'oma' van Rachel (2009) en Dwayne (2011), twee lieve kindjes van mijn nicht Daisy. Zus van Annette en Monique en dochter van Piet en Corrie.
2. Ik hou van... mijn dochter, kleinkinderen , lekker eten, chocolade, 'bloghoppen' (waar vervolgens weer veel te veel tijd in ga zitten), kaarten maken, in kringloopwinkels te lopen en dan 'oude zooi' zoeken.
3. Ik hou niet van... mensen die liegen /bedriegen en anderen niet in hun eigen waarde laten.
4. Mijn dromen... toch nog ooit eens op dat kasteel in Frankrijk gaan wonen en heerlijk relaxed te leven, met een glaasje rosé en een reis naar Zuid-Afrika maken. Verder hoop ik in goede gezondheid de rest van leven te leiden.
 5. Mijn ambities... mezelf blijven en alles wat ik wil doen aan pakken zoals ik het wil...
6. Ik bewonder... mijn inmiddels overleden vriendin (onbeschrijflijk hoe sterk zijn was) waar velen iets van konden leren.
7. Ik geloof in... wees jezelf!
8. Mijn levens motto... Alles wat je meemaakt in het leven, maakt je weer sterker en je leert er elke keer weer wat van. Dus kom maar op! ;o)
9. Mijn lievelingskleuren... groen, maar ook roze. In huis is wit wel de favoriete kleur aan het worden... makkelijk met iets anders te combineren.
10. Mijn sterrenbeeld... stier.

Nu nog de taak om dit aan 5 anderen door te geven:
Ellen
Femke
Lilian
Sally
Mieke

Groetjes Carla

4 opmerkingen:

Mieke zei

Wat leuk om jou ook wat beter te leren kennen! En wat lief om ook aan mij te denken met het taggen :) Ik ga deze tag één van de dagen ook op mijn blog zetten! :) xx

Ink before you think 😀 zei

oh carla, das wel ff nadenken hoor. maar ga hem zeker op mijn blog zetten. dank je gr lilian

Ellen zei

Leuk hoor Carla dat je aan me gedacht heb. Het is wel even denken maar een dezer dagen komt het op mijn Blog te staan.

Hugs,
Ellen

Sally zei

Ook hier druk...druk...druk... Toch zal ik binnenkort eens een poging wagen om mijn 'huiswerk' te maken ;-)
Mvg!