Pagina's

zondag 20 november 2011

Merry Christmas



Ik heb die lieve Eline-stempeltjes maar weer uit mijn kast gehaald... Ik bedacht me namelijk ook dat het wel eens tijd werd om kerstkaartjes te gaan maken wil ik ze over een maand gaan versturen ;o) Vandaar dit kaartje. Ik heb er wel al een paar in september gemaakt, maar dan spreek ik ook over een paar. Ik moet er niet veel maken, maar moet er wel mee aan de slag ;o)

Gebruikte materialen:
Stempel: EC0115, EC0117, EC0132 .*. Distress Ink: - vintage photo - antique linen - tattered rose - broken china - victorian velvet - walnut stain - wild honey - bundled sage - .*.Papier: Old Fashioned 'Christmas'PB7026  .*.Takjes en bloemen: LR0116, LR0189 .*. Ovaal: MFD013.


Fijne zondag!
x Carla

6 opmerkingen:

Sally zei

Mooi gedaan! Eigenlijk een zeer mooie tijd om kaartjes te maken! Zeker als ze gewaardeerd worden! En deze zal zeker gewaardeerd worden!!!!

Riet zei

Wat een mooi lief kaartje Carla.

Liefs Riet.

Ellen zei

Echt een schatje geworden Car, superleuk gedaan.

Groetjes,
Ellen

corryskaart zei

hoi carla
wat een schatje van een kaart en erg mooi gekleurd!gr corry

Vera zei

Wat een schattig kaartje!
Mooi zo met die takjes en swirls :)

Groetjes

Vera

Carla D zei

Dank jullie wel... Hij was gewoon weer lekker eenvoudig :o)

Groetjes Carla