Pagina's

maandag 24 september 2012

Ik ben het niet verleerd ;o)


Het was wel heel lang geleden dat ik een kaart had gemaakt, veel te lang geleden.
Ik ben druk geweest met van alles en nog wat en het kaarten maken schoot er bij in.
Vandaag ben ik een dag vrij waar ik echt alleen de tijd voor mezelf had gepland en dus wilde ik gaan freubelen. Het was even wennen om te beginnen. Maar dit lieve kaartje is er uit gekomen...
Ik laat alles op tafel liggen en hoop dat er nog iets uit mijn handen komt.

Gebruikte materialen:

.*. Stempel: Magnolia .*. Distress Ink: tattered rose - spun sugar - aged mahogany - peeled paint - antique linen - frayed burlap - vintage photo - evergreen bough - .*. Papier: Eline's winter Huis PB7036 .*. Rest: bloemetje, takjes, knoopje en kantje .*.

8 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Carla.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi carla
zeker heel lang geleden:-)) maar je kaart is een schatje en erg leuk met dat kantrandje onderaan net of tilda dat gemaakt hebt!
groetjes van corry

creacard zei

Fijn om je terug te zien in kaartjesland!! Een lief kaartje met een prachtige Tilda!

Mieke zei

Je bent het zeker niet verleerd. Wat is dit weer een beauty!

femke zei

heey carla,

het is een erg lief kaartje geworden!!! ik heb nou ook een poging gedaan met distress inkt in te kleuren.

groetjes femke

Willy zei

Mooi Carla, echt een schatje!!!

Carla D zei

Dank jullie wel!
Ik wil niet meer zolang weg blijven, maar kan niks beloven...
Ik heb wel even lekker kaarten zitten maken... Ja je leest het goed kaarten. Morgen wordt de andere kaart geplaatst ;o)

Groetjes Carla

Isabelle zei

echt heel mooi hoor ik hou echt van je stijl!!! mega