Pagina's

zondag 4 november 2012

Een zomaar kaartje


Gisteren naar de Kreadoe in Utrecht geweest en toen ik er heen ging hoopte ik dat ik inspiratie op ging doen. Nou ik heb heel veel leuke dingen gezien. En ik als kaartenmaakster loop de 'kaartenstandjes' voorbij, maar zoek mijn vertier in de leuke stands van de scrapwinkels.
Wat een walhalla is dit voor mij, die internet als grote vriend heeft wat betreft leuke scrapspullen. Mooi papier, gave stempels en gewoon heerlijk zomaar tussen al dat moois rondlopen. Ik kan je zeggen dat ik genoten heb. Natuurlijk ook een aantal fotootjes geschoten om de leukste voorbeeldjes niet te vergeten als ik weer thuis ben.

En............ ik ben er mee aan de slag gegaan. Echt mooie stempels van Glitz, die verkocht werden voor een spotprijsje (als je het 'bonnenboekje' had gekocht, ik heb mijn euro eruit van het boekje hoor!). Ook had ik mooi papier gescoord en heb ik vandaag ook gebruikt.
Ik ben een label gaan maken met wat papier, stempels en kantjes.


Gebruikte materialen:

.*. Stempel: Glitz .*. Distress Ink: - aged mahogany - peeled paint - .*. Papier: Prima marketing 'Tea-Thyme' .*. Rest: Bloemetje en kantjes

7 opmerkingen:

Willy zei

Ohhh...heerlijk hé, zo struinen tussen al dat moois en dan maar hopen dat je thuis nog alle leuke ideetjes nog weet. Goed idee om daar foto´s van te maken!! En wat een prachtige tag heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt!!

Erica ♥ zei

Hele mooie tag heb je gemaakt, leuke
kleuren hoor en prachtig papier.

Lieve groetjesss van Erica ☼

martina's kaartjes zei

een prachtige creatie ! mooi gemaakt, fijn te horen dat je een leuke tijd hebt gehad !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi carla
wat een geweldige vintage tag en gaaf zo met die ouderwetse jurk,heel tof om te zien en ja ook ik heb heerlijk genoten op de beurs:-))
groetjes van corry

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Carla.


Liefs Riet.

femke zei

heey carla,

het is een hele mooi tag geworden!!!
veel plezier met je nieuwe spulletjes.

groetjes femke

Carla D zei

Dank jullie wel dames!

Liefs,
Carla