Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Haken


En dan moet je naar bed omdat morgen de wekker weer gaat om te moeten werken. Maar als je dan net je haaknaald uit het stof hebt gehaald en ook dat bolletje met oude witte katoen dan kan je dat niet zomaar laten liggen. Dus ben ik er mee aan de slag gegaan.
Ik heb de dubbele bloem gemaakt zoals hierboven staat en een proeflapje voor een granny square. Het is me gewoon gelukt! Ik zal vanmiddag dan denk ik toch langs de 'breiwinkel' moeten, om meer katoen om plaids, kleedjes, kastrandjes etc. te gaan maken.
Nee hoor ik moet niet te snel van stapel lopen, maar het is wel heel leuk om te doen.


Tot snel!
Groetjes Carla

7 opmerkingen:

Willy zei

Leuk, ik wou dat ik het kon! Werk ze vandaag, ik geniet nog van een extra dagje :)

Mieke zei

Wat mooi gedaan!

Kethy zei

Hallo Carla, wat een mooi bloemetje heb je gehaakt. Helemaal geweldig. Mag ik vragen waar je het patroontje vandaan hebt?

Groetjes, kethy

Erica ♥ zei

Het is zo super om te doen, ik vind
haken ook zo leuk, ben al meer dan
een jaar bezig met een granny square
maar helaas de tijd, grrrr die tijd
ook altijd, verkoopt de Hema daar ook
niet een emmertje van toevallig hihi.
Soms tussendoor eens een bloemetje
haken, en dan weer snel door met
kaartjes maken ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Josee zei

Hij is leuk Carla en pas maar op, voordat je het weet heb je een nieuwe verslaving erbij ;)!

Carla D zei

Hihi... Ik vrees inderdaad ook dat ik hier een nieuwe verslaving erbij zou kunnen krijgen. Het voordeel hiervan is wel dat je met een mandje op de bank kan zitten en niet de hele eettafel in beslag neemt.

En Kethy ik heb het patroontje op youtube gevonden. Het was een paar/okergeel bloemetje in het voorbeeld van een Nederlandse uploader.

Groetjes Carla

Je@net zei

Oh wat ziet dat er al leuk uit, Carla! Nog veel haakplezier gewenst :o)