Pagina's

maandag 2 december 2013

Nogmaals happy birthday

Happy birthday
Afmetingen 9.5 x 19.5 cm. 

Het lijkt erop dat ik de smaak te pakken heb om te werken met de Silhouette.
Ik heb eerst (en nog steeds) aan het zoeken op internet om ideetjes op te doen en ben nog lang niet uitgezocht.
Ik heb hier de tekst 'happy' uitgesneden uit wit en op BasicGrey papier geplakt met het touwtje er omheen. Daarna op het oranje papier en dat alles weer op wit geplakt. En niet te vergeten eerst alles distressen met Walnut stain.
De 'birthday'-tekst uit oranje gesneden en opgeplakt. De bloem en de knoopjes heb ik als laatste op de kaart geplakt.

Het kaartje zal in mijn voorraad met kaartjes komen... Die moet nodig aangevuld worden :-D
Maar heb je interesse dan mag je me altijd mailen!

Lieve groetjes Carla

3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla
dit ziet er erg mooi uit en zeker met die prachtige bloem
groetjes,corry

Erica ♥ zei

Deze is ook al weer zo leuk zeg,
wowwwiee Carla !
Een fijne nieuwe week ☺
Grtjs en liefs Erica ☼

Gerdine zei

Heel gaaf kaartje!