Pagina's

woensdag 19 november 2014

Bedankt


Deze kaart heb ik gemaakt om mijn lieve collega's te bedanken voor de leuke, gezellige jaren die we hebben gehad.
Ik ben overgeplaatst naar een ander filiaal en zal ik hen veel minder zien... Elke morgen zal ik met de trein naar mijn werk gaan en ruim een uur later op de werkplek aankomen i.p.v. maximaal 10 minuten op de fiets. Maar alles went, dus dit zal ook zeker wel lukken. Ik heb er in ieder geval zin in!

Ik heb een witte kaart gesneden en deze wat gedistressed, daarna het randje opgeplakt en de tekst. De tekst is gemaakt met Always on my hand. Als laatste de bloem en takjes opgeplakt.

Ik wens iedereen een fijne dag!
Groetjes Carla

2 opmerkingen:

femke zei

heey carla,

het is een prachtige bedank kaart geworden!!! daar zijn je collega's vast erg blij mee.

groetjes femke

Gerdine zei

Mooi kaartje! Veel succes op je nieuwe werkplek!