Pagina's

vrijdag 2 december 2016


Afgelopen week heb ik een koffertje gemaakt als 'kaart'.
De ontvangster was de afgelopen jaren veel met haar koffer op stap naar haar stage-adressen en een vakantiereisje was ook nooit weg. In dit koffertje heb ik haar verjaardagsgeld gedaan waar ze zelf iets van kon kopen... Misschien wel iets voor de reis naar het toekomst, iets leuks voor als ze op zichzelf gaat wonen. De verjaardagswens had ik op een label aan het handvat geknoopt.

Ik zal zeker snel nog iets plaatsen maar dit moet eerst afgegeven worden. Verder zit ik zeker niet stil. Ik ben gaan haken en heb ondertussen al wel verschillende dingen klaar. Twee omslagdoeken en twee sjaals... Ik zit nog in de proefperiode maar het gaat goed. Mijn volgende project is een deken in granny squares. Het garen is al gekocht nu de start nog.


Tot snel en alvast een fijn weekend!
Groetjes Carla


Geen opmerkingen: