Pagina's

zaterdag 18 november 2017

Help, een rat!


.... niet schrikken... Ik heb 'm gehaakt.

Na wat op Pinterest te hebben zitten speuren kom je wel heel veel leuke dingen tegen.
Na vele omslagdoeken, dekentjes en sjaals gehaakt te hebben ben ik op de Kreadoe in Utrecht het boekje van Christel Krukkert tegen gekomen. Ik, die nooit van die poppetjes en beestjes ging haken is er nu echt aan bezig. En hoe? Nou het is een omschakeling én een verslaving ;-)

Het patroon van de boekenlegger heb ik van internet gehaald. Wat een gepriegel, maar het is me gelukt. Hieronder hoe het in het boekje er uit ziet.


Geplet tussen het boek van Christel Krukkert... Op naar mooie andere projecten.
Ik heb al een projectje af uit het boekje en zal dat later plaatsen.

Gebruikte kleuren:
Catania: grijs 0393, Catona: roze 263, wit 106
Haaknaaldnummer 2


Fijn weekend!
Groetjes Carla


Geen opmerkingen: