Pagina's

zaterdag 25 november 2017

Iet wat bloemig

Lekker veel bloemetjes

Op internet zag ik zoveel leuke bloemige omslagdoeken langs komen dat ik natuurlijk zelf op zoek ben gegaan. Helaas niks te vinden hoe je moet beginnen e.d.
Workshops volgen was een optie, maar dan vind ik de prijs toch wel wat aan de hoge kant.
Dus zat er niks anders voor me op dan zelf uit proberen.... Maar dat valt nog niet mee hoor.
Maar doordat ik het toch nog even te laten liggen en er veel later weer mee verder ben gegaan, omdat ik er gewoon niet uit kwam is het toch nog afgekomen.

Het is eigenlijk je haakwerk niet aan regels binden en er voor jezelf iets leuks van maken... Wat is dat dan toch net iets te moeilijk als je onervaren bent zoals ik ;-) Maar ik geef nooit op.
Nog even geduld en dan komt er een boek uit van Adinda's World... Wat ik wel even ga inkijken en hopelijk ook kopen als er genoeg info in staat.



Tot snel!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: