Pagina's

dinsdag 13 maart 2018

Nog even snel een sjaal haken


Ik heb lange tijd niks van me laten horen.
Echt stil zitten heb ik niet gedaan.
Ik heb nog Zeeuwse poppetjes gehaakt, maar deze zijn nog niet allemaal af. Zodra ze af zijn zal ik ze showen.
Een sjaal en omslagdoek gehaakt voor mezelf.
Ook heb ik nog een knuffel gehaakt uit Christel's knuffels... alleen deze moet nog kleding hebben.
Ik heb ook nog wat Project Life pagina's afgemaakt... Maar ook hier moet ik er nog veel meer van maken. Het zijn de uitstapjes/vakanties van de afgelopen jaren. Veel zijn er al verwerkt, maar niet allemaal.
Oh en ik heb een hobbykamer ingericht met mijn scrap/kaartenmaakspulletjes. Mijn garen om te haken is in een andere kamer ondergebracht. Heb ik dan toch teveel hobby's?
Gordijnen voor de slaapkamers genaaid en de gordijnen van de zolder zitten nog in de planning. Maar eerst afschilderen.

Maar nu weer met iets bezig....
Dochterlief wil een andere sjaal. Maar of deze op tijd klaar is voor het koude weekend ... Ik denk het niet, maar dan ligt hij alvast klaar voor eind van het jaar.
Het is een 'uit-mijn-hoofd-bedacht'-patroon met een puffsteek (3). Ik haak met Color Crafter en haaknaald 4.
Color Crafter vind ik heel lekker haken :-)

Ik ga snel nog even wat toeren haken voordat ik naar bed ga. Ik heb al 10 cm. en zou nog iets van 190 cm. moeten... Wish me luck.

Groetjes Carla

Geen opmerkingen: