Pagina's

woensdag 12 mei 2010

Hiep hiep hoera!

Ja hoor, het is weer zover... Cheyenne is vandaag 13 geworden. Hartelijk gefeliciteerd mijn lieve meisje!
Jeetje wat vliegen 13 jaar snel voorbij zeg! En zelf merk je er niet zo veel van... al hoewel... Vorige week was mijn verjaardag en dan zie je getallen voorbij komen... hihi...

Maar dit kaartje gemaakt met een LeLo-design stempel en ingekleurd met, hoe kan dan ook anders Distress Ink. Ook hierbij de QuicKutz weer eens 'van stal' gehaald. Soms vergeet je dat je dingen ooit eens hebt gekocht.

Distress Inks: - victorian velvet - worn lipstick - scattered straw - peeled paint - forest moss - antique linen - frayed burlap - walnut stain -

16 opmerkingen:

Riet zei

Gefeliciteerd Carla,met je dochter.
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt.
Zo lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Carla D zei

Heel erg bedankt weer Riet.

Liefs,
Carla

José van Oers zei

Hai Carla,

Gefeliciteerd met Cheyenne en alsnog met je eigen verjaardag. (Ik weet de datum niet goed)
En die theemuts wil je die van stof????? want ik heb ooit eens een leuke gemaakt dan zou ik kunnen zoeken naar het patroon.

Marianne zei

Een heel mooie kaart Carla. Wens je Cheyenne een hele fijne verjaardag namens mij?

Carla D zei

Hi José!
Bedankt voor de felicitaties!
En voor die theemuts zal ik je even mailen. Ik wil 'm van stof maken :-D

Groetjes Carla

Carla D zei

Dank je wel Marianne!
En ik zal Cheyenne de felicitaties zeker doorgeven.

Groetjes Carla

*Ellen* zei

gefeliciteerd met Cheyenne, en wat een prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt

Marley zei

Prachtig kaartje en wat een leuk stempeltje! Mooi ingekleurd ook xx Marley

Metsje zei

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen Carla ! Gezellige avond nog
Gr Metsje

Carla D zei

Dank je wel Ellen!

Groetjes Carla

Carla D zei

Thanks Marley!
Ik heb er helaas niet meer van,maar ze zijn echt allemaal heel erg leuk.... maar ja we kunnen niet alles hebben he.

Groetjes Carla

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en schattig kaartje! Gefeliciteerd met verjaardag van je dochter.
Groetjes van Jacqueline

Carla D zei

Hoi Metsje,
Bedankt!

Groetjes Carla

Carla D zei

Dank je welJacuqline!

Groetjes Carla

Josee zei

Wat een leuk kaartje Carla!!
Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Cheyenne :D
Wij waren een lang weekend op stap, dus vandaar mijn late reactie ;)

Henriëtte zei

Oeps! Alsnog gefeliciteerd met Cheyenne. We moeten een keer bijpraten.
groetjes Henriëtte