Pagina's

maandag 26 september 2011

With sympathy



Wat is het toch moeilijk om condoleancekaartjes te maken... En omdat ik er één wilde kopen heb ik het op de één of andere manier toch steeds voor me uit geschoven. 'Die koop ik wel als ik in de winkel ben.' Maar nu heb ik toch nog iets zitten maken... Dan gaan er eerst 2 de prullenbak in en dan ben je eindelijk tevreden over het resultaat. Moeilijk hoor... Ik moet het met mijn gevoel eens zijn. Anders kan ik de kaart echt niet opsturen.

Silvia en Sharony, heel veel sterkte!
Wat zullen jullie je zoon en broer missen.

Veel liefs,
Carla

Stempel: HeroArts & Elzybells
Distress Ink: - vintage photo -

5 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Carla, er gaat toch niets boven een zelfgemaakte kaart hoor. Zo puur, zo mooi! Weet zeker dat Silvia en Sharony deze kaart mooi zullen vinden.

Groetjes,
Ellen

corryskaart zei

hoi carla
zo een prachtige stijlvolle kaart vind je niet in de winkel en zeker niet die met gevoel is gemaakt!
groetjes van corry

Just me... zei

Prachtige kaart!

Carla D zei

Dank jullie wel!

Liefs,
Carla

Riet zei

Wat een prachtige kaart Carla.

Liefs Riet.