Pagina's

zondag 4 maart 2012

Gefeliciteerd!


Mijn vriendin is jarig dus ben ik even gaan zitten om voor haar iets speciaals te maken. Ik wilde een kaart maken, maar het werd iets anders, een label... Ik heb een potje gevuld met hartjes (je weet wel, die mierzoete met een tekstje) en daar zit het label aan vast. Voor aan de achterkant heb ik een Craftable uitgestanst, gevouwen en daar heb ik geld in gedaan... Ik was vergeten om een cadeaukaart te halen... Dom, dom, dom, maar zo kan ze toch iets leuks voor zichzelf kopen.


Een Magnolia-afdruk en verder één van de nieuwste Creatables van Eline-serie gebruikt. De tekst is ook van de nieuwe serie met hele leuke Nederlandse teksten.

Gebruikte materialen:
Stempel: Magnolia, Eline's words EC0138 .*. Distress Ink: - tattered rose - antique linen - bundled sage - worn lipstick - festive berries - vintage photo - wild honey - gathered twigs - .*. Rest: Creatable, Craftable, knoopjes en kantje

Fijne zondag!
Groetjes Carla

6 opmerkingen:

Willy zei

Zo heb je toch een heel leuk origineel kado....en ik ben gek op die mierzoete hartjes!!

femke zei

heey carla,

het is een heel lief labeltje geworden!!! een prachtig cadeau zo.

groetjes femke

corryskaart zei

hoi carla
wat een schattige label en zeker hartstikke leuk om cadeau te doen!
groetjes van corry

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige tag Carla, heel mooi! Dit is een heel leuk cadeau zo bij elkaar.
Groetjes van Jacqueline

Ellen zei

Hoi Carla,

Erg leuk gedaan, zal ze blij mee zijn. Je hebt het idee met het envelopje toch geweldig opgelost, nog veel leuker dan een gekochte;-)

Groetjes en een fijne week,
Ellen

Josee zei

Hartstikke leuk Carla!!!!