Pagina's

dinsdag 27 maart 2018

Retro tas



Ik was al een hele tijd op zoek naar een leuke en handige tas om mijn lunch mee naar het werk te nemen. Dus even een kijkje bij de hobbywinkel nemen en ik vond dit garen, Bloom van Scheepjes. Het is iets aan de prijs maar ik moet zeggen dat het het volgens mij wel waard is. Het is stevige katoen, dus hopelijk ook slijtvast.  Ik heb gekozen voor fleurige lente kleuren.
Begonnen met naald 5 maar omdat ik losser haak ben ik over gegaan op naald 4 bij het gedeelte waar ik met de 2 kleuren ging werken.

Het patroon is van Wolplein en heel makkelijk te volgen. Alleen denk ik dat de beschrijving van toer 47 er niet tussen hoort, mocht je de tas ook willen maken ;-)
De tas is helemaal klaar nu nog een bijpassende voering erbij zoeken zodat ik ook alles in mijn tasje kan houden.

Ik ga bedenken wat ik nu ga haken. Wordt het nog een tasje of is het een knuffel?

Groetjes Carla

Geen opmerkingen: