Pagina's

zondag 18 november 2018

Zeeuwse pannenlap en nog meer


Omdat de deken en de sjaal bijna af zijn ben ik op zoek gegaan naar een nieuw project... een Zeeuwse pannenlap, gehaakt in de vorm van de Zeeuwse knop. Ik ben het aan het haken met Catania . Het is veel telwerk en soms uithalen maar ik kom er wel.

De deken, die ik al eerder liet zien is inmiddels helemaal af. Ik moet alleen even overdag foto's maken... Het was vandaag een mooie zonnige dag maar gewoonweg vergeten om te doen. Ik ben tevreden met het resultaat hoor!

De kleurige sjaal is nog niet af... dinsdag weer naar de wolwinkel om een bolletje wol. Ik had me voorgenomen om het met de 8 bolletjes te doen die ik gekocht had maar kom voor mijn gevoel nog wat te kort. Dus dinsdag als de winkel open is ben ik daar te vinden.
Wordt vervolgd...

Ik ga nog even een toertje of wat haken en dan aan de pannenlap.
Fijne avond!
Groetjes Carla

Haaknaald 2.5 en Catania wit, zwart & grijs

Geen opmerkingen: