Pagina's

zondag 2 december 2018

December Daily #1


Na jaren ideetjes opgeslagen te hebben van December Daily wilde ik er zelf ook aan beginnen.
Ik had een pakket papier gekocht van Simple Stories, de Vintage Christmas-versie. Maar bij het uitpakken en verder bedenken wat ik ermee wilde gaan doen vond ik het toch niet passen bij wat ik wilde. Er was natuurlijk ook alweer een ander idee 'binnen' gekomen.

Ik had ondertussen een heel leuk filmpje op YouTube gezien van een DecemberDaily van Feed your craft. Ik heb de printbestanden gekocht en ben hiermee aan de gang gegaan.
Eerst printen en alles snijden en perforeren voor de discs. De basis was klaar!
Maar dan kom je er achter dat je de teksten op het papier wilt printen en je alles al hebt gesneden... printen wordt zo onmogelijk. Dus opnieuw printen en de tekst er gelijk bij zetten.

Dag 1 is klaar. Gisteren zijn we naar het Zaans Museum geweest.... een aanrader om cultuur te snuiven.
Onder de foto van de chocoladeletters heb ik nog 2 andere foto's verstopt van deze dag.
Wordt vervolgd.

Fijne dag verder!
Groetjes Carla

2 opmerkingen:

Mieke zei

Ah wat leuk! Ik heb het filmpje in de rapte gekeken. Is het dan eigenlijk zoiets als een bullet journal? Dat kon ik zelf helaas niet volhouden ;-)

Carla D zei

Hallo Mieke,

Ik heb het in de vorm gemaakt zoals je ook met bullet journal kan doen.
Wat ik ga doen is proberen om van elke dag een foto of ander leuks van die dag te bewaren om dit in te plakken. En ik hoop dat ik het volhoud.
Je kan dit ook in een blanco schriftje doen en daar je hele eigen draai aangeven.

Groetjes Carla