Pagina's

dinsdag 4 juni 2019

Hippe kroonluchter

De kroonluchter is ongeveer 50 cm. vanaf bovenkant touwtje
tot en met onderkant van de draadjes van de knoop.

Het mooie weer komt er aan dus ga ik meer naar buiten om van het mooie weer te gaan genieten. En dan zie je in Aan de haak deze leuke kroonluchter en kan je helemaal in zomerse sferen komen. Het is een heel leuk patroon om te doen. En met de leuke hartjes in het patroon misschien ook nog leuk voor een meisjeskamer.
In deze versie zit nog geen houder voor een (op batterijen) theelichtje maar heb ik er wel ingemaakt. Ik ben alleen nog op zoek naar een feller theelichtje dan wat ik nu heb. Laat de zomer maar komen!!

Ik ga nog even van mijn dag genieten.
Groetjes Carla


De kroonluchter hangt aan de plantenhaak

Hier brandt het theelichtje in de avond.
Sfeervol is het zeker!

Geen opmerkingen: