Pagina's

vrijdag 20 september 2019

Inktvis



Daar ben ik weer!
Mijn vriend zijn feestje is achter de rug. Hartstikke gezellig. Nu op naar de 60 jaar... Nou ik denk eerst de 51 jaar ;-)
Dochterlief heeft inmiddels haar studiootje en daar ben ik in bezig. Wat wordt dat al leuk zeg! Nog even en ze is écht uitgevlogen.

Na een tijdje niks te hebben gedaan toch weer wat tijd kunnen vinden. Helaas niet waar ik al mee bezig was.
Ik kwam 'per ongeluk' in de hobbywinkel en kwam daar mooie biologische katoen tegen van Scheepjes. Wat is dat lekker zacht om te haken zeg! En dan heb ik het nog niet over de kleuren gehad. Deze zijn heel zacht van kleur met een echt 'heb-gehalte'. Gelukkig kan ik me inhouden en heb alleen de kleurtjes meegenomen die ik dacht te gaan gebruiken... Ik had natuurlijk ook niks meer liggen om mee te gaan haken ;-)

Wat ben ik gaan haken met deze katoen?
Ik zag bij Juf Sas een leuke inktvis langs komen en ik dacht dat ga ik proberen. De drie kleuren die ik heb uitgekozen vind ik heel leuk bij elkaar passen. En ben ermee aan de slag gegaan. En voordat je het weet is de inktvis klaar. De onderkant van de potten hebben een andere kleur dan het hoofdje.
Ik heb in het hoofdje een rammelkraal gedaan zodat het lekker rammelt als het kleintje ermee schudt.

Mocht je interesse hebben in deze inktvis of in een andere kleur dan hoor ik het graag van je.

Fijne dag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: