Pagina's

woensdag 16 oktober 2019

Tada, daar is Rex!!


Rex is in elkaar gezet.
En dan nu met dit redelijk sombere weer een goede foto maken is nog niet zo makkelijk. Ik ben daarom het raamkozijn maar op gaan zoeken om het beste licht te krijgen.
Het is net als op de catwalk waar je van alle kanten bekeken kan worden. Nou dat lukt hem goed hoor!

Ik heb Rex in deze kleurtjes gemaakt maar mocht je een andere kleur willen hebben dan kunnen we daar natuurlijk altijd over praten wat mogelijk is.
Ik heb hier met biologische katoen gewerkt en dat is echt heel erg zacht. Je moet het gewoon voelen!



Ook Ormond, de giraffe schiet al aardig op. Ik denk dat het een mannetje is maar ik kan er ook nog een vrouwtje van maken. Nog even mijn gedachten daar over laten gaan. Maar ik weet nu al wel dat het goed gaat komen door de leuke accessoires die in het boek staan.

Heb jezelf een verzoekje om te maken, dan mag je altijd benaderen. Ik sta overal voor open, indien mogelijk.

Ik wens je een hele fijne dag toe!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: