Pagina's

vrijdag 29 mei 2020

Trots!




Ik was na het portret van Cheyenne aan een ander portretje begonnen om te oefenen. Dus ben ik begonnen met mijn zwager en schoonzus met hun twee kinderen.

En waar begin je dan? Eerst weer wat tekenen en dan kleurtjes bij elkaar zoeken. En dat laatste is dan toch nog het lastigste. Dus ook daar moet ik even aan werken om meer keuze te hebben. Inmiddels is het al aardig aangevuld en als het goed is komt er straks weer wat binnen via de postbode. Dus als het goed wordt het kiezen makkelijker. 
Het portretje kon ik wel klaar maken met de kleurtjes die ik al had. Ik had het ondertussen natuurlijk al wel wat aangevuld met DMC van de quiltshop in mijn woonplaats. En als laatste de familienaam en het jaartal erbij geborduurd.

Ik ben blij met het resultaat en de familie ook. Ik heb het nog niet persoonlijk afgegeven vanwege de beperkingen door het corona-virus, maar heb het wel via WhatsApp laten zien. En het leuke was dat mijn zwager het gelijk als zijn profielfoto gebruikte. Zou het dan echt lijken? Ik denk het wel  :-)

Ik ga nog even van mijn vrije morgen genieten.
Fijne dag!
Groetjes Carla

2 opmerkingen:

femke zei

Heey Carla,

dat is weer een prachtig en persoonlijk borduursel geworden!!! Leuk dat je zwager die meteen als profielfoto gebruikt.

Fijn dat de postbode weer nieuwe kleurtjes garen komt brengen of ondertussen gebracht heeft.

groetjes Femke

Carla D zei

Hoi Femke,
Ik heb ze ondertussen weer binnen gekregen hoor. Dus kan weer door 🇳🇱
Het werkt echt verslavend.

Groetjes Carla