Pagina's

vrijdag 26 juni 2020

Borduurgaren, heel veel borduurgaren


Toen ik pas geleden begon met borduren ben ik in mijn hobbykamer gaan kijken of ik nog borduurgaren had. Ik wist dat er nog iets moest zijn. Want in een ver verleden had ik een boek van Eline Pellinkhof gekocht en was daar ook iets uit gaan borduren. Maar ik moet bekennen dat ik het niet had afgemaakt. De strengetjes met borduurgaren had ik nog wel netjes bij elkaar.
Dus een paar weken terug ben ik gaan kijken wat er nog in dat doosje zat. Er zaten wel wat kleurtjes in maar niet genoeg om een portret te maken. Dus ben ik in mijn woonplaats op zoek gegaan naar borduurgaren. En dan zijn er gewoon 2 winkels waar ik uit kan kiezen. Walhalla waarschijnlijk voor mensen die een stuk moeten reizen om een strengetje te kunnen kopen.

Nou ondertussen heb ik mijn verzameling kleurtjes al aardig aangevuld. Je ziet de doos met groen-gele kaartjes. Wat zijn er veel kleuren alleen al in deze tinten hé. En ik moet bekennen ik heb nog 3 andere dozen met nog méér kleurtjes. Ik vind het leuk om naar te kijken en om te gebruiken nog leuker :-)

Ik ga snel weer wat doen! En natuurlijk genieten van mijn vakantie.
Groetjes Carla



Geen opmerkingen: