Pagina's

zaterdag 11 juli 2020

Familieportret


Net voordat ik op vakantie ging kreeg ik een opdracht voor dit portret. Ik had niet veel te doen en heb dus zoveel mogelijk al af proberen te maken zodat ik op het vakantieadres minder hoefde te doen. Nou en dat is me dus gelukt. 
Thuis aangekomen heb ik het netjes gewassen en gestreken. En toen kon het opgestuurd worden naar de klant.

Wat was dit weer een uitdaging, de drie honden en dan vooral de zwarte hond om daar de ogen goed uit te laten komen. Wat ik leuk aan de zwarte hond vond waren de lichtere vlekjes boven zijn ogen. En deze heb ik er ook op terug laten komen. De ogen vielen minder op maar door met een beetje grijs erin te werken waren ze toch iets zichtbaar. De kleinste hond is een pup, maar wat is dat moeilijk om het dan klein te maken in kruissteekjes. Ook vond ik de man met baard een uitdaging en zeker zo'n donkere baard.

En deze keer weer met een ander lettertype gewerkt. Zo komt er steeds meer variatie in de portretjes.
              

Wil jij ook een portretje? Neem dan zeker via de mail contact met me op en wie weet kan ik wat voor je betekenen.

Groetjes Carla


Geen opmerkingen: