Pagina's

zondag 30 augustus 2020

Mooie familie


Pas werd ik benaderd of ik binnen zo'n 10 dagen een portret kon maken. Na wat informatie gekregen te hebben en te hebben gekeken naar hoeveel ik moest werken en andere dingen die ik gepland had staan voor de komende week heb ik ja gezegd. 

Nou ik vond dit toch weer zo'n leuke opdracht. En het leuke is dat je ook elke keer weer wat leert. Ik had een kat en een hond al eens gedaan maar nog geen paard. Een hoefijzer mocht ook, maar hoe makkelijk het ook klinkt ik vond de uitwerking écht niks. Dus toen aan de slag gegaan met het paard die het lijstje 'binnen komt lopen'. 

Ik heb het portret afgewerkt in een 'hoop' en aan de achterzijde ook met stof afgewerkt, zodat je heel die wirwar van draadjes niet ziet. Dat is eigenlijk niet om aan te zien ;-) Maar gelukkig was het nu niet meer te zien.

Gisteren is het lijstje gegeven aan deze mooie familie en het was goed ontvangen. Nou dat is altijd leuk om te horen.

Ik heb alweer andere ideeën om te borduren, maar deze moet in oktober klaar zijn dus heb ik nog even de tijd om hier wat mee te doen. En natuurlijk ben ik ook nog tussendoor aan het haken. 

Ook moet ik toegeven dat ik door mijn telefoon aan het scrollen was en zag dat ik veel vergeten te plaatsen haakprojecten zag. Dus deze zullen in de loop der tijd ook geplaatst worden.

Ik ga nog verder van deze toch wel druilerige dag genieten.
Jij ook een fijne dag!

Groetjes Carla



De afgewerkte achterkant


Geen opmerkingen: