Pagina's

dinsdag 2 februari 2021

Punniken: Amy


Pas geleden heb ik van AllerleiKreatief een punnikmolen mogen lenen om de tekst Merry Xmas te mogen maken voor mijn kerstkrans. Het was even een dingetje om de slag van goed werken er in te krijgen. Maar toen lukte het me, dus nu met mijn eigen molen moet het ook lukken.

En ja hoor! Ik had een mooie roze punnikdraad, van acryl, waar ik geen doel voor had...  Even denken en toen dacht ik aan mijn buurmeisje. En het enige wat ik kon doen is hopen dat ze het leuk vond.
Nou ik moet zeggen voor het derde woord wat ik heb gemaakt vind ik het super goed gelukt!! En dat zonder patroontje.

Enne... Amy vond het super. Via de app van mama heeft ze me met spraakberichtjes bedankt. Fijn dat ze het zo leuk vindt :-)

Nu heb ik natuurlijk snel nog meer ijzerdraad besteld om nog meer te kunnen maken.
En natuurlijk heb ik alweer twee andere namen voor twee lieve meisjes die ik ga maken, maar moet even de juiste kleurtjes afwachten.

En natuurlijk ben ik ook nog aan het haken aan mijn kerststal. De ezel is ondertussen ook in elkaar... en wat is deze ook weer leuk. En dan kom ik weer.... Ik moet er echt foto's van maken... Of zal ik toch even wachten totdat alles af is. 

En als je ook zo'n leuke naam wilt hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

Fijne avond!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: