Pagina's

dinsdag 26 oktober 2021

Borduren: Met veel liefde


En weer eentje klaar!
Lekker lunchen, wandelen, voetbal en fietsen waren een paar hobby's. Oh en in de tuin werken niet te vergeten.
Deze is voor mijn lieve vriendin waar ik al ruim 39 jaar mee bevriend ben. Ik zat vorige week zomaar wat te rekenen en bedacht me dat dat wel een hele lange tijd is. Maar wat lijkt het nog maar zo kort geleden dat wij in de zomer dagelijks van onze woonplaats naar Bergen op Zoom fietsten en in de winters met de trein reisden. Dit was in onze middelbare schoolperiode.
Één en al liefde voor jou!

 

Elk portretje heeft iets moois en elke keer denk ik dit kan ik niet. Maar niets is waar en lukt het me toch om er weer iets aparts en persoonlijks van te maken.

Misschien is het volgende portretje wel voor jou? 

Fijne dag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: