Pagina's

woensdag 9 februari 2022

Borduren: Weer een bedankje

 


Afgelopen weekend eindelijk dit portretje kunnen geven. Het was een verrassing. Ook dit was weer een bedankportretje voor de goede zorgen. Doordat C. Orona roet in het eten gooide duurde het iets langer. Maar de verrassing was absoluut niet minder.

Ook in dit portretje heb ik carnaval verwerkt. Deze keer is het Bonenpikkerslaand. Ik ken deze plaats alleen als Chaam ;-) maar lang leve internet! De kip is een 'echte' Chaamse kip.
En heb je de schaar en föhn ook gezien? Als kapster kan het niet ontbreken.
En voor de caravan staat een tafeltje met lekkers, een kaasje met kaasfondue. En het kratje bier voor de jongens ;-) En uiteraard een rugbybal.
Ook vind ik de zonnebril en het rode jurkje, met het ceintuurtje, heel leuk.

 

En om het nog netter en persoonlijker af te werken heb ik mijn 'handtekening' geborduurd en aan de achterzijde in de hoop vastgemaakt.

Nou dit was het weer even wat ik kan laten zien.
Er ligt nog iets te wachten om te showen, maar eerst moeten deze ontvangen zijn ;-)

Tot snel!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: