Pagina's

woensdag 26 oktober 2022

Haken: Schrift met een leuk haaksel


Eigenlijk ben ik met een heel leuk portretje bezig, maar ik zit vast :-(
Ik kom niet uit de bomen die ik op het portret wil borduren. En dan zit ik vast. Wat ik in mijn hoofd heb komt niet bij het borduren eruit. Na 3x uithalen heb ik het even aan de kant gelegd. Vaak is het ook zo dat als je iets even wegleg het daarna in een stroomversnelling komt om het wel af te maken. Ik ga daar nu ook van uit.

En toen kwam ik iets leuks tegen op Instagram, een omhaakt schriftje. 
Ik heb het patroontje besteld bij Paddy en deze leukerd nagemaakt. Heel leuk om te maken en misschien nog leuker om te geven.
En ik kan je nu al verklappen dat ik alweer aan een andere ben begonnen. Totaal anders, maar ik wweet zeker dat deze ook weer leuk wordt.

Gezellige middag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: