Pagina's

zondag 5 februari 2023

Breien: It's too cute



Ik kon het niet laten.
Al heel lang volgde ik Mary Jane's Tearoom op Instagram met haar lieve beertjes en olifanten. Maar het bleef bij 'kwijlen' want ik kon niet breien. Ja wel gewoon breien, maar rondbreien was iets wat ik nooit zou kunnen. Ik was al blij dat ik die rechte en averechte naald af kon maken zonder steken te laten vallen. Totdat ik begon met sokken breien. Eerst de rondbreinaald, maar bij de teen kwamen er toch andere naaldjes aan te pas. En van het één komt het ander ;-) En toen heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en patroontjes besteld. En ben begonnen...
En ik vind dat dit lieve beertje een hoog cute-gehalte heeft. Wat vindt jij?

Ik heb haar gemaakt met sokkenwol van Annell in plaats van katoen wat ik eigenlijk altijd gebruik bij het haken van poppetjes/beestjes.
Alle materialen, behalve het patroontje heb ik gekocht bij Allerlei Kreatief in Etten-Leur. Patroontje gekocht bij Mary Jane's Tearoom, het kijken waard hoor!

Hele fijne zondag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: