Pagina's

maandag 28 augustus 2023

Papier: Mijn liefde voor papier...

 


Mijn liefde voor papier is er nog altijd. Ik heb boven op mijn hobbykamer dan nog steeds veel liggen van de tijd dat ik in een demo-team zat en daarna uiteraard ook nog regelmatig wat aangeschaft. Bij mijn verhuizing van Goes naar Etten-Leur heb ik heel veel weggegeven maar dan blijft er toch nog genoeg over. En daar kan ik nu nog steeds gebruik van maken. Het blijft toch een soort liefde voor papier.
En daar heb ik vandaag nog iets leuks meegedaan, gecombineerd met stof.
De kaartjes zijn eenvoudig, maar ik vind ze leuk. En zoals ik al eerder in een andere post heb geschreven is het nog veel oefenen met dat naaien. Maar het lukt me steeds beter. En handwerk hoeft niet prefect te zijn, als ik het maar perfect voor mezelf vind :-D
Het stempeltje achterop heb ik ook nog over van mijn kaarten-maak-periode. Zo staat mijn naam er altijd op.

Verstuur jij nog weleens een kaartje? Ik doe dat nog regelmatig.

 
 
Fijne maandag!
Groetjes,
Carla

Geen opmerkingen: