Pagina's

zondag 9 juni 2024

Haken: Charlotte

Ik was hier al langer niet geweest en dat had meerdere redenen.

In het kort hier de uitleg. Ik ging verhuizen en nog voordat het oude huis helemaal leeg en opgeleverd was viel ik, brak hierbij mijn arm en kon en mocht niks. Net op tijd mocht ik weer wat met mijn arm doen. Doordat ik niks kon doen, ook niet in het nieuwe huis van alles opruimen/inrichten (gelukkig stond er al van alles op de juiste plaats en was het ingedeeld. Maar je kent het, die puntjes op de i zetten) kon ik wel de voorbereidingen treffen voor ons voorgenomen huwelijk. Dus ook dat zat er nog even achteraan... Maar dat was eind maart een mooie dag voor ons, met de liefste mensen om ons heen.
Maar al met al het huis is steeds meer ons huis aan het worden en komt alles meer op z'n plaats en die arm werkt ook weer meer mee en kan ik weer net iets meer.

Maar nu even over Charlotte, dat lieve poppetje wat ik heb gehaakt. Dat was al eind maart, maar gewoon hier vergeten te plaatsen. Ik weet dat ik 'm op de andere kanalen ook pas eind april heb geplaatst, want mooie foto's maken lukte niet echt vanwege het weer. Maar op een mooie zonnige dag was het zover.
Charlotte is één van de 8 poppetjes uit een Engelstalig boek van LuluCompotine. Ik ben gek op haar uitstraling, gewoon zo lief. En die Engelse termen zijn goed te volgen vind ik altijd. In het begin  moet je er even inkomen, maar als je iets verder bent gaat het vanzelf om het patroon te haken.

Hier is Charlotte nog los en niet helemaal af
in de hotelkamer in Luxemburg.

Fijne avond!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: