Pagina's

donderdag 30 december 2010

De bijna laatste kaartjes voor dit jaar


De laatste 2 kaartjes gemaakt om een gezond nieuwjaar te wensen.
Ik heb een Elzybells-stempel gebruikt en een oud muziekblad... van de rommelmarkt... Ook heb ik Creatables gebruikt. De knoopjes zijn van de ruilwinkel waar je zo af en toe hele leuke dingen tegen komt :o) Het geheel is op een ColorCore cardstock geplakt wat ik eerst wat opgeschuurd heb.

En opnieuw 'het voornemen' om eerder aan mijn nieuwjaarskaarten te beginnen...

Distress Ink: - aged mahogany - antique linen - tattered rose - victorian velvet - vintage photo - walnut stain -
Stempel: Elzybells
Creatables: LR0116, LR0150

Fijne dag!
Groetjes Carla

3 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Carla,

Oh wat een lieve kaartjes in deze kleurtjes, mooi !

Groetjes, Jaimie

Carla D zei

Dank je wel Jaimie!
Ik had van alles nog een restje liggen ;o)

Groetjes Carla

Marijke zei

Ze zijn super leuk Carla!!