Pagina's

zaterdag 18 december 2010

Eline's Huis

Eline Pellinkhof heeft groot nieuws.
Inmiddels zijn er al 3000 boeken van Eline's huis verkocht.
En om dit te vieren kan je het boek winnen of als je het boek al hebt andere leuke spulletjes.
Ik heb het boek.... Nou ja, als de kerstman het aan me wilt geven.... Het ligt zo op me te wachten in de mand onder de kerstboom. Is het al 25 december?

Klik hier om door het boek te bladeren. Leuk hoor!

Sorry, ik heb de video moeten verwijderen... Ik kon niet meer op mijn blog komen....
Dus gewoon klikken op de link hierboven ;o)

1 opmerking:

Marijke zei

Oooohhh, heb jij stiekum al de kadootjes bekeken!!!
Heel veel plezier met het boek, volgens mij ben jij dit jaar niet "naughty" geweest toch!
Enne, is mijn kaartje al aangekomen, post doet zulke rare dingen met het bezorgen op het moment!