Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Allemaal roosjes



Hier even een fotootje van mijn 'roosjes'. Ik zag op internet af en toe roosjes-servies langskomen en toen dacht ik: 'He wat leuk!' Maar waar begin je dan? Je moet echt tegen zoiets oplopen. Ik was al wat kop en schotels tegen gekomen. En een paar dagen terug heb ik weer een kleine schat gescoord. Een theepot (of is het een koffiekan?) en 2 schaaltjes. Ik heb het setje op een oud theetafeltje gezet welke ik van Anja heb gekregen. Onder de glasplaat zit nog een kleedje die door de oma van Anja is gehaakt toen Anja ging trouwen. Anja is inmiddels ook al oma... Dus het kleedje is al wel wat jaartjes oud, net als het tafeltje.
Ik hoop in de toekomst zeker meer te scoren... Een paar mooie borden zou ook wel heel leuk zijn.

Groetjes Carla

3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een leuk stelletje op een heel mooi tafeltje.
Hier is alles heel modern.
Enne paars mijn lievelingskleur? Nee hoor, dat is zwart! Maar ik vind dat Maja papier zo geweldig mooi!

Riet zei

Ohhh Carla,wat is dat mooi zeg....

Liefs Riet.

Ellen zei

Och Car, je hebt niets te veel gezegd hoor, prachtig servies zeg!

Hugs,
Ellen