Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Geboortefelicitatie Dwayne


Omdat ik iets aparts wilde geven aan mijn nicht en haar gezinnetje voor de geboorte van Dwayne ben ik aan de slag gegaan. Natuurlijk veel te laat... Ondanks dat ik al wist hoe hij zou gaan heten ben ik er niet eerder aan begonnen. Maar tada.... hij is klaar!


Ik heb er voor gekozen om een geboorteslinger te maken. Deze keer met alleen maar vlaggetjes. En met wat kleedt je de slinger dan aan? Natuurlijk met de andere lieve stempeltjes van Eline Pellinkhof.

 

Een leuk detail is de manier van het vastmaken van de vlaggetjes aan het lint. Ik heb kleine kruissteekjes gebruikt.


Stempel: Eline Pellinkhof EC0106, EC0107, EC0108,EC0109
Distress Ink: - tattered rose - antique linen - peeled paint - vintage photo - black soot - chipped sapphire -
Papier: Eline's Baby PB7024

Tot de volgende keer!
Liefs,
Carla

9 opmerkingen:

Tilly zei

Prachtig, wat mooi al die verschillende stofjes en versieringen erop. Al ben je veel te laat, hier zijn ze vast erg blij mee. Ook leuk om op te hangen voor Dwayne zijn eerste verjaardag.
Lieve groet Tilly.

Willy zei

Wat een leuk idee!! Prachtig geworden.....zijn de vlaggetjes van stof of van papier?

*Ellen* zei

whow wat gaaf, prachtig en super origineel is deze slinger

Marijke zei

Jeetje wat is ie leuk Carla!! Wat een origineel en persoonlijk kadootje heb je ervan gemaakt!

Josee zei

Ohhhhhh, wat een leuk idee Carla!!!
Ziet er prachtig uit, maar wat een werk, denk ik!!

Carla D zei

Dank jullie wel!
Het was wat werk, maar een gewone kaart duurt ook altijd even en de ene kaart duurt langer dan de andere.
Het is van papier gemaakt hoor. Het blauwe baby papierbloc van Eline's baby's

Groetjes Carla

femke zei

heey carla,

het is een prachtige hanger geworden!!!

groetjes femke

Ellen zei

Wat GEWELDIG weer zeg, jij bent ook altijd zoooooo vindingrijk;-)

Groetjes en tot gauw,
Ellen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een origineel cadeau Carla en zo leuk! Prachtig gemaakt.
Groetjes van Jacqueline