Pagina's

maandag 4 juli 2011

Vintage girl



Gisteren is er weer een vintage-kaartje uit mijn handen gekomen. Deze keer met een meisje... Zij moest nog wel, zij het iets verlaat, naar iemand toe.. Maar mét liefde gemaakt hoor!

Wederom een plaatje wat ik al eerder van internet had gehaald. Het papier is van Prima en de tekst van Elzybells. Het kantje heb ik een beetje gerimpeld en vastgeplakt, waardoor de tekst met 3Dkit geplakt moest worden. De bloem is afgemaakt met een oude drukknoop.

Distress Ink: - walnut stain -
Papier: Prima Marketing Botanical Collection 'Candle light'
Bloemen: EK Succes
Blaadjes: FLP004

Veel plezier op deze dag!
Ik mag nog een week werken en dan heerlijk een week vrij.
Ik kijk er naar uit :o)

Liefs,
Carla

3 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit nostalgische kaartje

Marijke zei

Hij is schitterend en in het echt nog veel mooier hoor carla!!
Bedankt!!!

corryskaart zei

hoy carla
wat een mooie kaart zo in vintage-stijl GEWELDIG MOOI!!
groetjes van corry