Pagina's

zondag 31 juli 2011

Waar te koop?

Hier weer even een klein berichtje van mij. Ik ben hier druk met veel meer werken dan normaal, omdat collega's op vakantie zijn. Maar vanaf volgende week mag ik gaan uitrusten. Ik hoop dat ik dan ook weer gewoon tijd heb om andere blogjes langs te gaan en zeker te reageren... het schiet er gewoon bij in :o(

Ondertussen ben ik wel bezig met een opdracht, welke ik over 2 weken kan laten zien. Verder nog een aantal kaartjes te maken de komende dagen, omdat je verjaardagskaarten en beterschapskaarten nooit genoeg kan hebben. Al maak ik liever felicitatiekaarten hoor ;o)

Maar waarom ik dit bericht schrijf is dat ik ergens las over dat Hängler Stängler-stempels ook te koop zin in Nederland. Maar ik zoek nu al een aantal maanden en nog steeds niks gevonden. Dus ik dacht plaats gewoon een berichtje. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Fijne zondag!
Groetjes Carla

1 opmerking:

José van Oers zei

Hai Carla,

Ik denk dat je toen bij mij gelezen heb maaa ik bedoelde eigenlijk dat je ze wel in Zweden koopt en dat ze naar Nederland sturen.
Eerst kon dat nml niet.
http://hanglar.blogg.se/ en dan naar shopen