Pagina's

zondag 29 juni 2014

Hoera


Afgelopen week nog een kaart gemaakt, maar helemaal vergeten te plaatsen.
Deze Hoera-kaart is voor allerlei gelegenheden te gebruiken. Gemaakt met het leuke fleurige My Minds Eye papier en wat petrolachtige kleuren cardstock.
De tekst is uiteraard weer gemaakt met de Silhouette.

Afgelopen week weer leuke afdrukjes gekregen en daarmee wil ik heel graag aan de slag. Dus dat wordt weer lekker kleuren met mijn Distress Ink :-)

Mijn hobbykamer krijgt steeds meer vorm en is 'bijna' af... Maar ik zie echt wel verandering. De gordijnen liggen nog in de tas en wachten totdat ze onder het naaimachine kunnen. Nu nog alle spullen van beneden naar boven doen en uitzoeken. Maar dan krijg je weer andere ideeën en ga je weer met de boormachine, schroef en verf aan de slag. Komt het ooit wel af? ;-)

De regen is hier vanmorgen al gevallen en terwijl ik dit typ kijk ik naar buiten en regent het nog of weer. Maar binnen genoeg te doen, dus mij hoor je absoluut niet klagen. Vanmiddag nog even werken en vanavond voor de buis om hopelijk te gaan genieten van een spannende wedstrijd van het Nederlands elftal.

Ik wens iedereen een hele fijne dag!
Groetjes Carla

3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla
wat een vrolijke kaart met erg leuk dessinpapier
groetjes corry

Carla D zei

Dank je wel Corry!

Gerdine zei

Mooi, Carla. gaaf papier!