Pagina's

maandag 9 juni 2014

Trouwkaartje


Vanavond nog even aan de freubel gegaan en deze card-in-a-box gemaakt. Het is zo leuk om deze 'doosjes' te maken.
Verder heb ik nog andere bestandjes gekocht, zodat ik nog meer variaties kan maken. Leuk, leuk, leuk!

Verder ben ik druk met mijn hobbykamer. Ik moet zeggen dat het al op gaat schieten. De muren en het schilderwerk zijn klaar. De meubeltjes ben ik op dit moment aan het schilderen. Ik zou het met acrylverf doen, maar dat was niet zo'n succes. Dus ik ben toch maar aan de krijtverf gegaan :-) En hierna komt het moeilijkste: het inrichten zodat alles zo praktisch mogelijk is. En dan heb ik zelf nog een probleem. Ik wil het niet bomvol zetten met kasten of planken/kastjes/rekjes aan de muur. Hoe ik dat ga oplossen? Geen idee... Ik zal het straks wel zien.

Tot snel!
Groetjes Carla

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla
een erg romantische en mooie box en wens je veel succes met het inrichten van je hobbykamer en bij mij staat wel alles vol met kastjes-laden-bakken en noem maar op,haha
groetjes corry

Carla D zei

Dank je wel Corry!

En je aanmoediging voor de hobbykamer heb ik nodig ;-)