Pagina's

zondag 16 november 2014

Nieuwe woning


Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op de laatste 2 kaartjes :-)

Deze kaart gemaakt voor mijn nichtje die van en kamer naar een eigen huisje is verhuisd.
Ik had het vogeltje en het huisje pas geleden ook al gebruikt. Maar als er iets leuks is, dan komt het vaker terug :-D Ik vind het zo'n schatje...

Net nog een kaartje zitten maken, maar die moet eerst bezorgd worden en dan kan ik 'm hier plaatsen.

Het is een regenachtige dag. Ik denk dat heel Nederland lekker aan de freubel is.
Fijne zondag!
Groetjes Carla

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal mooi !
grtjs,martina
x

Willy zei

Wat een leuke originele verhuiskaart!!

Erica ♥ zei


Ohh wta een leuke kaart, heel gaaf ☺

Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Carla D zei

Dank jullie wel!

Groetjes Carla